Sulemsc Merhaba, 14 haftalık gebeyim ve kanal tedavisi yaptırmam lazım . Dr izin verdi ama yinede içinde bebek için korku var. Daha öncede hiç yaptırmadım . Iğne acitiyormu ağrılı mi geçiyor tedavi
Meyracukurmaraz Ben 20 haftalık hamileyken 20 lik dişimi çektirdim. İğne acıtmıyor korkmanıza da gerek yok. Hatta benim dişçi fobim vardı asla o koltuğa oturamıyordum o şekilde bile çok rahat geçti