Valla ben de kendi isteğimle sezeryan olucam hastanedeki doğum seslerinden sonra kesin karar verdim sezeryana Allahiiimm normal doğum nasıl bişe öyle bide devlet hastanesi yani kadın orda doğuruyor nasıl bağırıyorlar kadına ya panik oldum da geldim hazır😓