Arkadaşlar 12. Haftamda doktor yüzde 90 kız dedi 13. Hafta kesin dedi ancak çok tecrübeli bir doktor ise 12. Haftamda erkeğe benziyor dedi özele gidiyorum ilk gebeliğim özellikle istediğim bir cinsiyet yok sizde bir kendi bebeklerinizin usgsi ile karşılaştırıp yorum yapar mısınız ? 😍