Merhaba arkadaslar
Bugün malesef ikinci kez koronaya yakalandigimi ögrendim (hamileligimin baslarindada olmustum)
ve cuma günü sezeryan ile dogumum gerceklesecek (insallah)
Böyle bir durum yasayan oldumu aranizda kendimi gectim bebegim icin endiseleniyorum 😔