tugce_naz Merhaba arkadaşlar, 38+4 üm çatı muayenesi oldum pelvik kemiğimim aşağıdaymış normal doğum sırasında sezeryana dönebilir dedi, böyle bir şey başına gelen var mı? Teşekkür ederim
Hey123 tugce_naz 38+1 im dr doğum sancıların başlayınca yaparız çatı muayenesi dedi. Şu an bişey demedi yani. Daha önce çatı muayenesi nden önce herhangi bi şey söylemedi miydi uygun veya değil gibisinden yorum olarak
tugce_naz Hey123 Yorumunuz için teşekkür ederim, daha önce böyle bir şey söylememişti normal bekliyorduk, muayene den sonra böyle dedi bakalım inşallah bir sıkıntı çıkmaz🙏Size de hayırlı doğumlar diliyorum.