Elllfff Gun yokmus devlet hast. Gec tarih verdi. 24 haftalikken olcak detaylı usg. Gec mi kalıyorum o zmaan kizlar bilginiz var mi
ug_fa-3diplomalianne Elllfff yok canım sıkıntı olmaz zaten 24e kadar yapıyolar hatta iri bi bebek değilse 25e kadar da yapıyolar bende 24+3de yaptırmıştım
gulin-35 Elllfff yok gec degıl hatta daha ıyı bebek buyumus oluyor daha kolay oluyor bakması 21 de gıttm ben tam goremedı heryerını dıye uc hafta ıst uste gıtmek zorunda kaldım
Elllfff Livanur22 aynen canim 24. Haftaya verdiler 21 hazirana doluymuş bayagi devlet hast. Olunca bole. Doktorum söylese bayram öncesi gün alirdim
Elllfff Canim normalde suan 19 um. 20 cikio ultrasonda. O zaman sat gore 24 ama ultrasona gore 25 de yapılmış oluyor umarım gec olmaz