Melikezel 11+2olduk bugün mide bulantılarımdan ağzımın tadsızlığından, kokulara karşı hassasiyetten sıkıldım artık :( ne zaman geçecek hayattan zevk almıyorum desem abartmış olmam
Minigimm0611 Melikezel ayyy inşallah geçer benım 6.ayımın sonuna kadar sürdü ilaçla anca duruyordum. 1 aydır rahatım cok sükür tabi mide yanmaları devam 😏
Mervekoman Ben 12 haftaya kadar nerdeyse her haftada bir hastanede yattım hiç geçmeyecek gibiydi 5 kilo verdim 🤢 şimdi 14+5iz çok şükür sabahları biraz bulanıyor sadece
Melikezel Mervekoman ya ne güzel darısı bana olur inşallah ben de 5.haftamdan beri böyleyim kafamı yastıktan kaldırmak istemiyorum
Ulkugundogan Bende hiç bitmicek sanıyordum ama 16.haftadan sonra cok sükür tam anlamıyla geçti şimdi 30haftalık olduk bile darısı başına inşallah dua ederim sana cok zor Bi durum 🤲🙏
Dilaraksknclk 33 deyim hala devam ama ilk 4 ay çok daha kötüydü hastanede bile yattım 😞 şu an zofer kullanıyorum mecburen
Melikezel Dilaraksknclk ben de kullandım zoferi ama çok uyku yaptı ilgilenmem gereken 2çocuğum daha var sürekli uyuyamam🥺
Melikezel Minigimm0611 mide yanmasına razıyım onun için rennie duo diye bir şurup içiyorum çok iyi geliyor
Minigimm0611 Melikezel Aynen öyle kesinlikle kusmaktansa yanmaya razı oluyor insan inşallah geçer sizinki uzun sürmez kimisi genelde 3.aydan sonra geçiyor diyolar yani benım doktorun dedigi oydu ama bende geçmemişti tabi.
Karanfill Melikezel benim belirtimdi mide bulantısı sonra geçti zaten. Etrafı çok dinlemeyin bu konuda. Herkes miden bulanıyor mu iyi misin diye sorar. Böyle olunca da insan ister istemez bulanması mı gerekiyor kötü mü olmam gerekiyor diye düşünür. O yüzden bu mide bulantısı biraz da psikolojik. Etrafı dinlemeyin 🤗