Kizlar bebisimin yönü dogum pozisyonunda ama kanala daha girmemiş normalde 36 haftayız ama onden gidiyor mus kafa olcusu 37+6
govde 37+4 mus kilosusuda 3200 ve bn cok daralıyorum artik dogmasi icin kanala girmesi icin ne yapmak lazim kolaylaştırıci her türlü fikrinizi yazarsanaiz sevinirim