Merhabalar ben bir şey sormak istiyorum bayramdan önceki hafta doktor kalp atışını duydu 5+6 haftalık daha yeni oluşuyor kalbi demişti. Bugün baska doktora gittim bebeği karından da vajinal muayeneden sonra da göremedi bebek yok dedi kürtaj olmam gerekiyormuş. Bu olabilir mi ben hala şok içindeyim