MerveYeilyurtahin Merhabaaa kızlarrr. Uzun olacak hikayem ama sizinle paylaşmak istedim 😊 hamileliğim başından beri biraz zorlu geçti. 5. haftada başlayan bulantılarım peşinden şiddetli kanamalar ve sürekli yatmak zorunda olmam. Tam düzeldim derken 22. haftada yapılan şeker yüklemesi sonucu çıkan gebelik şekerim 😔 en zoruda buydu çok zorlandım diyete rağmen düşmeyip günde 4 kereye çıkan insülin iğneleri. Hem iğne hem diyet. Ve en korkulusuda oğluma bişey olacak mı stresi. Evlat işte katlanıyoruz hepimiz her zorluğa. Şekere alıştım derken karşıma bu defa çıkan tansiyon oldu. Aşırı şiştim felaket ödemim oldu. 36 numara giyerken eşimin 41 numara terlikleriyle dolaştım. Bu şekilde 34. haftaya kadar geldik ama. Doktorumla görüşüp 3 temmuza sezeryan günü aldık. Şeler tansiyon olduğu için normal doğumu pek istemedik. Fakat bi gece şiddetli baş ağrısıyla hastaneye gittim ve tansiyonum 16-11 e yükselmiş. Doktorum yatırmak zorunda kaldı ilaçla düşürmeye çalışcaz düşmezse doğuma almak zorundayım riske atamam dedi. 3 gün hastanede yattım ve düşmedi. En son ptesi sabahı doktorum doğuma alıyoruz dedi ben şok 😃😃 eşim yanımdaydı hastaneye çantamız arabadaydı her ihtimale karşı. Hemen aileler geldi tabi ama benim girişime yetişemediler. Epidural sezeryan istemiştim zaten. Ameliyathane buz gibiydi ve epidural iğnesi gram acımadı. Sondayı uyuştuktan sonra taktılar zaten. Doktorum doğumun her anını anlattı ve bianda oğlumu kucağıma verdi. 37+5 haftalıktı ve 3.280 gram olarak doğdu ve Rabbime binlerce kez şükürler olsun ki küvez ihtiyacı olmadı. 2 gün üstüne bugün evimize geldik. Tek sıkıntı tabiki ağrı sızı var hala ama aşırı zorlayacak kadar değil. Oğlumu emzirebiliyorum en azından. Çok fazla sütüm yok daha doğrusu ucum yok. Mama takviyesi yapıyoruz ama çok şükür ki oğlum yanımda ve iyi durumda. Şeker tansiyon ne varsa uçtu gitti çok şükür. Kontrol altındayım biraz daha. Ölçüm yapıcam şekeri bildircem. Ama en azından oğlumda şeker olmadı. En büyük korkum oydu. Bende kalsın hastalıklar ama oğlumda olmasın diye dua ettim hep. Rabbim dualarımı kabul etti çok şükür. Çok uzun oldu ama sizinle paylaşmak istedim. Hakkınızı helal edin. Herkese sağlıklı doğumlar 🙏
Slcnslcn MerveYeilyurtahin ne güzel saglikli ogluna kavusmussun masallah. Güle gule buyutun. Darısı bizlerin başına. 🙈
Sldaygn @MerveYeilyurtahin Hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin bebeğini zorlu bir hamilelik geçirmişsin ama çok şükür sonu güzel olmuş