Asyaa02 Merhaba arkadaşlar. Ben dün aşı oldum aşıdan sonra sızladı sadece ama, dün geceden beri çok şiddetli bir şekilde ağrıyor. Yeri de şişti. Aynı durumda olan var mı ☹️
Derinin-annesi Asyaa02 bir kac gün agrısı sürüyor malesef.Buz tutun.Asılı yeri ovun biraz dagılsın.Gecmis olsun.
34_21_23 Asyaa02 soğuk uygula kardeşim normal bir durum bende 3 gün kullanamamıştım kolumu. Birde yormamaya dikkat et
ecce_mommy Asyaa02 bende dün aşı oldum ilk dozuydu akşama kadar çok bişey yoktu gece ağrıdan uyuyamadım suandada kaldıramıyorum kolumu 😨 hemşire bunların olacağını söylemişti henüz ağrı kesici içmedim çok rahatsızlık verirse parol içeceğim
Bernie 1 hafta-10gune kdr agri cekenler oluyormus,sizin agri esiginizle birazda hemsireyle de ilgili agliba.soguk uygulayin ve o kolu zorlamayin gecmis olsun
Asyaa02 ecce_mommy evet benim de dün sızladı sadece ama gece hem ağrı başladı hem de şişti. Biraz daha devam eserse sanırım parol alacağım
Selma_aygun Bende ikinci dozunu dün vuruldum ilkte hiç bişey olmamıştı 2 gün falan çok hafif bı ağrı olmuştu beni engellemedi bu seferde yine ufak bı ağrı var ama ağrı etkilemedi beni sadece çok halsizdim bugün bütün gün iğneden mıdır bilmem artık