Kızlar bugün ayrıntılı ultrasonum vardı bebekte bişey yok ama bende ufak bi risk olabilirmiş, rahim ağzı uzunluğu 27 mm çıktı progestan kullanacakmışım vajinadan ama ben anlamadım bu hap şeklinde birşeymi onu mu koyacağız, ve bu durum düzelir mi yaşayanlar yazarsa çok sevinicem. Biraz canım sıkıldı açıkçası doktor sakin davrandı önlem amaçlı filan dedi ama işte erken doğum vs olursa kaygılandım.