Arzumca34 Merhaba! 12 haftalıkken erkek denen bebeğime 21 haftalık olduk kız diyorlar böyle değişen oldumu 😅hangisi doğru çıktı
duygu0693 Arzumca34 Bizede 11+6 erkek dedi hatta gösterdi 😁 bugün başka bi doktora gittik kıza benzettim dedi 😅
derya46 Arzumca34 bugün bende kontroldeydim bacak arasina varana kadar gorduk doktor erkek dedi hatta pipisinin uzantisinj bile gördük 😉
silakabadayi Arzumca34 Ay böyle değişme ihtimali var mı 😂 Kız diyip de değişeni duydum da bunu duymamıştım. Bize de Erkek dendi bugün aldı beni bir şüphe 😂
AhahHbzhz silakabadayi 11+5 de erkek dedi değişirmi dedim doktora hayır bazen doktorlar olarak iri klitorisi pipi sanıyoruz dedi yanılma oluyo cinsiyette değişmez olmaz dedi 15 de erkek dedi 18 de erkek dedi değişmedi bizim canım
glnzem Arzumca34 bana da 17. Haftaya kadar erkek dediler sonra kız dediler 😁 20. Haftada detaylı ultrasonda kız olduğu söylendi 37 deyiz bebeğimiz kız 😊
Yenibirannee Arzumca34 ayni banada oyle oldu suan 25+5 günlüğüz detayliyi bekledim doktorda minnos bir kızınız olcak dedi sonra netlesinle alışverişe basladim. Detayliya kadar pipisinide görmüştük 🤣🤣🤣
Gonul_enes Yenibirannee yaa banada 16+6 da ozelde erkek dediler pipisi testisi bu dediler,sonra 19+5 de devlete gittim ordaki doktorum bacaklari kapali ve kordon geciyor ama kemik yapisi %80 kiz dedi,saskinim 3 gun sonra ayrintiliya gorcem
anti_mateist65 Yenibirannee ya bende de aynı pipisini kadar gösterdi ama bugün başka bi doktora gittim çok tecrübeli bi doktor kız dedi
drn05 Arzumca34 ya nasıl karıştırıyorlar ben anlamıyorum ne bileyim ya da emin değilsen söyleme yani 😅
Gonul_enes Arzumca34 banada 16+6 da erkek dedi ozelde pipisi testiside bu dedi ama gormedim ben, 19+5 devletteki doktorim bacaklari kapali ama kemik yapisi %80 kiz dedi, ayrimtiliyi bekliyorum 3 gun sonra giricem ins