Nymphadoraa Zeynepppp34 tansiyonunuz yüksek başım da ağrıyor diyorsunuz. Acile gidin ne olur ne olmaz
Derinin-annesi Zeynepppp34 limonlu su anlık düsürür.Eğer bas agrınız varsa mutlaka ihmal etmeyin.Gebelık zehirlenmesi olabilir.Protein kacagınız var mıydı?
Minnak-kalbim Zeynepppp34 tehlikeli canım mutlaka gitmelisin allah korusun gebelik zehirlenmesi eder ağzına bi diş sarimsak at mutlaka o hmn dusurur gt doktora bekleme