Herkese merhaba, catlak, selulit ,kilo alma dogumla birlikte gelen dogal degisimler..tabiki vucudumuza dikkat edecegiz ama bizim degerimiz catlaklara sahip olmamizla ilgili degil.. yasadigimiz dunyada kadin ustunde asiri baski var, anne olman beklenir , gobegin o kadar gerilir ama catlagin da olmasin beklenir ,hatta cok utanc verici bulunur.ve en cokta kadinlar birbirini elestirir. Bir erkek gobegi var diye ayiplanir, konusulur mu, bir taner erkek gobek sikilastirma urunu var mi dunyada..yok.. kadin olmak bunlar degil,lutfen boyle bir sacmaligin icinde olmayalim, kendimize buna yapmayalim ,vucudumuz degisken ..dunyada kadin vucudunu belli kaliplar icinde olmasini reddeden bir akim var, size bununla ilgili acik yureklilikle mucadele eden bir instagram kullanicisinin hesabini onermek istiyorum
thebirdspapaya
bu hesabi takip eder iseniz ,paylastigi fotograflarda,selulit, catlak ve kilolarindan ,emzirmekten sarkmis goguslerinden utanmayan ,kendini saklamayan bir kadini goreceksiniz..
evet ben de bir catlak kremini 14. Haftadan sonra kullanacagim, bol su icecegim,doktorum oneriyorsa hamileligim izin veriyorsa hafif spor yapacagim, ama bunlari toplumun kafasindaki vucuda ulasmak icin yapmayacagim,kendimi strese sokmayacagim..ten genlesir buzusur bunlar hastalik degildir ve kimseyi catlagi seluliti icin ayiplamayin. Kadin vucudu bir meta(madde) degil. Bir anne olacaksiniz , erkek cocugunuzu kadina saygili yetistirin lutfen, kiz cocugunuzu da belli modellerin vucuduna ozendirmeyin. Bir cogunuzun bunun farkinda olduguna eminim ve belki bu yaziyi cok bilmis buldunuz, amacim belki bir kisinin bile yanlis dusuncesini degistirebilmek.bu dusunceyi cevrenize yayin..herkese vucuduyla barisik bir yasam diliyorum..