Merhaba, bana da doktor rahmin geride durduğunu (ters olmasıymış) söyledi, ilk aylar ultrasonla göbekten bakmaya çalıştı keseyi göremiyorum alltan bakcaz rahmin geride dedi 2 aya kadar öyle baktı, rahim büyüdükçe öne gelirmiş 2 ay sonra ultrasonla bakmaya başladı, başta korkmuştum sordum hatta doktora doğuma engel mi diye hayır bir engeli yok demişti. İnternetten araştırmalarıma göre de bir yazı okumuştum solak olmak gibi bir şeymis. Doktorunuz neden normal doğum olamaz dedi acaba endişelendim.