Arkadaşlar selam yarın tam 40 haftalık oluyorum ve bebek normal doğum pozisyonunda ama hiçbir belirti yok ne açılma ne sancı 😏 doktorum cuma günü yatış yapalım fitil verelim açılmayı sağlayalım dedi böyle bir şekilde doğum yapan var mı ya da bununla ilgili fikri olan ? Lütfen yardımcı olun çok karıştı kafam 🙏🏻