Balca öncelikle hayırlı olsun canım. Bende 4+6da gittiğimde kanama alanları vardı lekelenmem hiç olmamıştı. Çalıştığım için bana rapor vermişti. İlaçları düzenli içip sürekli yattım, sadece wc için kalktım. 1,5ay sonra kanama alanım tamamen kayboldu çok şükür. Şuan 25. haftamızın içindeyiz. Siz bol bol dinlenin, inşallah minikle beraber atlatacaksınız 🙏🏻