İlkini ortaokulda olmak üzere toplam 3 kez kırdım kuyruk sokumumu ve şuan ince bağlar tutuyor bildiğin kırılmayı geçti kopuk görünüyordu röntgen de ve tedavisi yok ne yazık ki. Oturmaya dikkat edip minder kullanıcaksın, ağır kaldirmayacaksın vs klasik şeyler zaten biliyorsundur. Doğum konusunda ise bana ortopedi doktorum seneler önce iyileştiremezsen normal doğum yapamazsın demişti. Kadın doğum doktorum ise ıkınma vs sorun olabileceğini ama son haftalarımda çatı muayenesi ile karar vermek istediğini söyledi ben de ona bıraktım. Kalsiyum konusunda da ekstra dozunu yükseltti ki ağrılarım azalsın diye