Enskgn belisslinaa Eşim hastanede çalışıyor. Bende o yüzden tercih ettim hastaneyi. Doktorum iyi ama ebeleri merak ediyorum. Nasıl davranıyolar diye. Virüs gelecekse eşimden de gelir bana diye düşünmüyorum.😔
Enskgn elfaksyy Bende başta echomara gittim memnun kalmadım. Sonra devlete bakayım dedim doktorum çok iyi ilerisini hiç düşünmemiştim. Şimdi ebeleri merak ediyorum nasıl davranıyolar acaba diye
Amigurumistanne Enskgn ben henüz karar vermedim.memnunmusunuz acaba kaç haftaliksiniz sezeryan falan nasıl oluyor biliyormusunuz