Nurklc38 Arkadaşlar 11 haftalıgız cinsiyet tahmini yapabilen varsa bakabilir mi ilk gebeliğim çok heycanlıyım 🥰 https://imgyukle.com/i/OqSOF1
[silindi] Nurklc38 13 haftalık canım malesef ki doktorum tahminde bulunmak istemedi 1 ay sonra gel dedi nasıl bekliceksem🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
duygu0693 [silindi] Bizimde 12+6 bugün gittik hiçbir tahminde bulunamadı net bişey söylemesini beklemiyorum zaten ama tahminde bile bulunamadı 😖
Nurklc38 duygu0693 bende bugun gittim belli olmuyor şimdi dedi ayın sonunda ikili tarama için gidicem inşAllah o zaman bi tahminde bulunur ya
duygu0693 Nurklc38 Bize başka bi doktor 11.haftada erkeğe benziyor demişti erkekse erken görteriyor bu doktorda gördü bence ama erken 2 hafta sonra söyleyim dedi 😒
Sibelgulerbaylan Merhabalar buda arkadaşımın anlayan varsa bakabilir mi [url=https://www.hizliresim.com/duap4xb][img]https://i.hizliresim.com/duap4xb.jpeg[/img][/url]