Mermerve canım ben 32+1de doğum yaptım. Seninki gibi sadece nst de sancı çıkıyordu ama ben cok şiddetli bir ağrı sızı hissetmiyordum.sezaryen olacagım belli olmasına rağmen defalarca rahimde açılma kontrolü yapıldı. Yani doğum başlıyorsa acil ameliyata alınacaktım, rahimde açılma olmadıgı için sancılar serumla durduruldu iki defa. Ama doğuma gittiğim gün nst de sancım cok yüksek değildi ama hafif kanamam oldu ve karnımın alt kısmında şiddetli acı vardı. Dokunduğunda inanılmaz acıyordu. Muayenede rahmin acıldıgı ve iyice yumuşadığı söylendi ve 20dk içinde acil sezaryene alındım