merrveguul Kızlar selam. Skolyozu 15 derece üzeri olup normal doğum yapan var mı aramızda? Şayet varsa doktorlarınız nasıl yönlendirdi sizi paylaşır mısınız? Doktorum tercihi bana bıraktı ama ben çok kararsız kaldım ve örnek olacak hiç kimseyi tanımıyorum🤷🏼♀️
beybisi26 merrveguul aynennn ben de benimki de 15 çeyrek geçe yani doğuma yakın bi ortopediyle mi görüşsem acaba diyorum ama bir buçuk sene önceki raporla sonradan noldu bilmiyorum.
Annecibebekler Şimdi doktor arkadaşıma sordum 20 derecenin üzerindeyse doktorunuzla konuşursunuz, öncesi sorun teşkil eden bir durum değil dedi
merrveguul Annecibebekler Benim en son 23 derece idi 15 üstü sorun oluyor diye biliyordum benim ki gene sorun muhtemelen 🤦🏼♀️
merrveguul beybisi26 Benim de en son 23 dereceydi ama doktorum seni çok zorlamayalım gibisinden konuştu öyle olunca kafam karıştı🤷🏼♀️ Korktum biraz