momsboys PoPe beren belinay beray beliz benan belçim bence güzel hepsi sessiz harfle bitiyo sesli harfle biten isimlere göre daha naif
mavi_kus PoPe e-a yla bitmesi farketmiyor bence ama soyadıyla yada ikinci ismiyle olan söyleyiş şekliyle alakalı bence ☺️
2melekannesi_ PoPe ben a ile biten isimleri çok seviyorum, canım kızımın adı da “Berra” çok naif ve söylenişi hoş bir isim bence anlamı da güzel 🌸