38 haftada Bugün çatı muayenesi oldum acayip kasıldım doktor bu şekilde olmaz dedi zaten çatım da darmış bebeğin kafası büyük dedi ben normal doğum istiyorum diye sancın 5 dkya düşünce gel dedi. Sizce normal doğum olur mu yoksa hiç riske atmadan sezeryan mı olsam bilemedim tavsiyeniz var mı veya çatı dar olup normal doğuran ? 💆🏼♀️🙈