Birkiz Lilasever 5 10 dakika da en fazla bebeği alıyorlar ama sizin işleminiz yarım saati buluyor toplam 45 dk falandır ama bebek cıktıktan sonra ohh su gıbı geçiyor zamann bı rahatlama 😌
Merveee34 Lilasever ilk doğumda 45 dakika ikincide 50 dakika falan ikisi de spinaldi 3.doğum geneldi 2 saatten fazla kalmışım
Birkiz Lilasever hayır canım hanı bıseyler oluyor farkındasın ama hıç acı yok benım 2 gebelık sımdı buda sezeryan olacak ınsallah. Hıc korkma yanı ne iğne ağrıtıyor nede baska bişe emın ol kolumuzdan kal alırken daha cok acıyordur
Sblglc Lilasever ameliyat 14.20 de baslamisti 14.25te bebek cikti tam 14.40ta benimde isim bitmisti yukari cikmayi bekledim 15 20 dkika da bitiyo herhangi bir sorun gelismezse
Merveee34 Burcubalyetis erken doğum yaptım kan sulandırıcı yaptıktan hem sonra . Doktorum riske atamayız genel yapıcaz dedi
mmek_2014 Bebegin çıkarılması 10 dk falan sürdü. Yarım saat kadar da dikiş işlemi sürdü. En fazla 45 dk yani. Biter bitmez odaya çıkardılar. Saat 10 da dogumhaneye alınmıştım 11de odama döndüm
Burcubalyetis Merveee34 bende kulaniyodum 36 biraktim 39 doguma giricem sipinale oluyommu sipanal acaba