sssyyysss Kızlar merhaba. Reglime 5 gün var. Bugün öyle aklım a geldi test yaptım çoook silik çıktı. Bunu yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı? resimag.com/p1/5afaf94e2f37.jpeg
Burcinn_ozdemirr sssyyysss Canım bende 1 gün varken reglime test yapmıştım silik çıkmıştı şuan 14 haftalık hamileyim 🤗 İstiyorsan eğer inşallah vardır🤲🏻 pozitif çıkarsa bizi bilgilendir tekrar 🌸
sssyyysss Burcinn_ozdemirr inşallah benimde pozitiftir, 2 kaybım var, en son kaybımın üstünden 2 yıl geçti,çok heyecanlandım silik çizgiyi görünce
Selen37 Reglime 5 gün kala silik çizgi ile öğrendim. Normal kaset testle. Gidip kan verdim 19 çıktı. Şuan 10 haftalık🌺
sssyyysss Selen37 inşallah benimde öyledir canım, maşallah Allah sağlıkla kucaklarınıza almayı nasip etsin
MotherofYusuf sssyyysss evet canim var hamilesin tebrikler Rabbim saglikla kucağına almayi nasib etsin inşallah 🙌
Serraa123 sssyyysss 5 gün kala benimde böyleydi hemde normal testte. 2 gün kala kopkoyu çizgi olmustu adet günümde dün 1570 değerle öğrendim hamileliğimi inşallah dizinde pozitiftir birkaç gün sonra tekrarlayın☺️
sssyyysss MotherofYusuf ahh amin canım amin regli tarihime kadar beklicem eşime de söylemedim, 2 yıldır bu çizgiyi görmek için bekliyoruz
sssyyysss Serraa123 hayırlı olsun sizinde,Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin :)) inşallah bende böyle güzel bir haber veririm size :))
sssyyysss duranneslihan0110 haklısın canım,bakalım hafta sonuna kadar beklicem bende sonra kan testi veririm. İnşallah vardır :)