Handemre Sapıklık mı? Sapık duygular mı? Çok ağır bi söz.
Bi insanın eşiyle ilişkiye girmek istemesi kadar normal bişey yok. Bu her günde olabilir. Yaşı gençken her gün olur sonra azalır. Anlayışsız dersek daha doğru bi tabir olur.
Adam gidip aldatsa şerefsiz derdik. Karısıyla olmak istiyor. Gayet normal. Siz doktorunuzla görüşün eşinizin önünde. Doktor azaltın der ya da yasaklar. Eşiniz daha dikkatli davranır