Hatice4446 Karnım bu haftalar da biraz daha aşağı inmiş durumda acaba bu doğum belirtisimi herkes de böyle mi yoksa son aylar aşağı mi iniyor karın🤷♀️ Bilemedim gerçekten
Cylncyln_01 Hatice4446 benim hep asagidaydi ve hala asagida erken dogum olmadi kiminin ki öyle yapi meselesi
Diilruba Hatice4446 Benimde hep aşağıdaydı hiç yukarı çıkmadı herkes doğurc am sanıyor daha 33 haftadayız ilk hamileliğim dede böyleydi 38 haftada doğurdum doktorum göbeğin aşağıda olması erken doğum belirtisi değil dedi yapıyla alakalıymış
momsboys Hatice4446 bugun benimde dikkatimi çekti 34+3 üm ve gercekten karnım aşagıda ve küçülmüş gibi