Prensmmmm Tetenoz aşısı yaptım 22 hafta ikizlerime dündendir karnım kasılıyor sertleşiyor hareketler çok azaldı kasıklarımda ağrı var akıntım arttı ben gerçekten çok pişman oldum tetenoz aşısı kasılma veya erken doğuma sebep olurmu lütfen yazın
freuze Prensmmmm Geçmiş olsun öncelikle. Kasılmanız çok varsa hemen doktora gidin. Tetanozu bilmiyorum ama kasılmaların çok olması erken doğuma sebep olabilir. Lütfen biran önce doktorunuza gidin. Umarım önemli bişey yoktur 🌸
Prensmmmm freuze gittim devlette tek vardı alttan muayane kabul etmedim diye ultrasyonla bakmadılar allahtan bulsunlar eve geri döndüm biraz daha iyiyim
Gulbeyazk Prensmmmm canım magnezyumun varsa iç bi tane kasilmaya baya rahatlatıyor ve yarın da doktoruna git erkenden
freuze Prensmmmm Kasılma olabiliyor gebelikte ama sık olmazsa sorun değil demişti doktorum. Sık olursa başka Bi yere daha gidin mutlaka. Genelde magnezyum veriyor doktorlar kasılma için. Doktorunuz reçete eder yüksek ihtimal. Durumunuzu söylerseniz. Çok geçmiş olsun tekrar.
Prensmmmm freuze yani kasıkmamı değilmi onyda anlamadım karnımın kenarları ağrıyor bazen böyle nefesim kesiliyor sanki kasıklarımda ağru yok çok fazla
Gulbeyazk Prensmmmm canım benim doktorum ikiye çıkarttı magnezyumu yani öyle korkulacak bir durum yok kullanmakta 3 içen bile var ama önce sen bi maden suyu iç bakalım geçmezse magnezyum içerisin
freuze Prensmmmm Kasılma sırasında karnınızın belli bir bölgesi yavaş yavaş sertleşip beton gibi oluyor. 15-20 saniye öyle kalıp geçiyor ve can yakıyor. Bebek içerden ittiriyormuş gibi bir his de oluyor. Karnınızda ağrı varsa kasılma olmayabilir de canım.
Prensmmmm Gulbeyazk şuanda içiyorum erken doğum olmasında doktorumda böbrek genişlememde olabileceğini söyledi
Gulbeyazk Prensmmmm böbrek büyümesi ağrı yapar sana canım sağ veya sol böbrek hangisi ise çocuğa bisey yapmaz diye biliyorum