Kızlar bugün detaylı olduk herşey yolunda şükür ama bebiş bi türlü ellerini çekmedi yüzünden🥴doktor uğraştı baya ama bizim ki inat🥴yüzünün resmini alamadık. Doktor 3 gün içinde gel dedi yarın gidiyim diyorum o kadar para verdik bari renkli resim alıyım🤣elini çekmesi için napıyım ya😟