Kızlar 2 saattir sanki adet olcakmışım gibi bi ağrım var sürekli geçmiyor. Zaten aşağıdaki kemiğim ne deniyor bilmiyorum tam pelvik galiba orası da çok ağrıyodı üstüne de bu eklendi ağrıdan duramıyorum. Nolcak böyle randevu perşembe günü.
adet sancısını neden hissediyorum? Doğuracakmıyım acaba. Bide ıslaklık geliyo sürekli sarı renkte 1 kere geldi sonra kesildi.