Mucizemm0101 ben geçtiğimiz çarşamba gidip verdim ikili tarama için kanımı haftaya alıcam sonucunu sorduğum zaman cinsiyeti %100 kesin sonuç olmasada bir fikirde bulunabiliriz dedi kız olduğunu söyledi bakalım 14. Haftadayım şuan bakalım doktorun tahmini gibi gidecekmi değiştirecek i hayırlısı artık eli ayagı füz olsun