Hamisse 15+3 gebeyim bugun ucak yolculugu yaptım Gitmemde doktor bi sakınca yok dedi fakat uçak türbülns yaptı ben baya korktum inince lavobaya girdim kan vs yoktu bebegime birsey olmamıştır dimi 😔