Kisskissss 30 haftayim öyle aman amsn hareketli değil daha dün kontrole gittim herşey yolunda dedi doktorum ondan önceki kontrolde doktoruma hareketlerini çok net hissetmediğimi benimle aynı olanlar dışarıdan bile hareketi gördüklerini söyledim oda korkma dedi bizim kız plesentayı öne almış yastık yapmış kendine dedi yani yastık görevi görüyor o yüzden çok net hissetmemen normal dedi