Anneolmayolunda- hatice3553 büyükşehir hastanesini asla önermiyorum tavuk sırası gibi 3-4 kişi aynı anda içeri alınıyorsunuz hiçbir mahremiyeti yok sorunuzu da unutuyorsunuz güya özel hastane. Ben Anıt hastanesine Zehra Küçükaydın a gidiyorum çok çok memnunum çok güzel ve gereği gibi ilgileniyor işini severek yapıyor sağolsun
Minnak33 Özel Büyükşehir hastanesi , Hacer yavsan ilk hamileliğim ilgisinden bilgilendirmesinden memnunum doktorumun
Minnak33 pamukkizimm 150 TL muayene ücreti , doğum için henüz konuşmadım ama forumda okumuştum yanlış hatırlamıyorsam 3000 normal 3500 sezeryan olması lazım