Tuuba111 Merhaba, yaklaşık 6 aylık gebeyim. Kasık batması ve tüm bacak ağrılarım oluyor. Yürümek için çok zorlanıyorum. Aynı durumda olan var mı?
Gokcecelik Tuuba111 bende aynıyım 2 hafta sonra randevum o zaman sorcam doktoruma ama sanırım magnezyum eksikliğimiz var