Fatma1234 Hanımlar merhaba 27 haftalık hamileyim 1.5 ay annemgilde kaldım bugün evime geldim sabah hiç bişey yoktu yalnızdım annemi aradım konuştum ağlamadım ama eşim geldi ağlamaya falan başladım kendiliğinden akıyor göz yaşlarım engel olamıyorum
Buseninannesi_21 Fatma1234 Normal bence canim 1 bucuk ay gibi ayri kalmişsiniz özlemişsindir eşini ben 1 gün ayri kalinca özlüyorum. 😀