22 haftayım bende perşembe yaptıracam. doktor mutlaka kesinlikle yaptimalısın diye üzerine basa basa söyledi. doğum da kullanılan aletlerin hiç biri tek kullanımlık değil ne kadar steril olsa bile bi risk her zaman vardır . medem asi dusuge sebep oluyormus onu da anlamadim acikcasi