Iyi aksamlar hamile arkadaşlarım şu anda 37+3 haftalık hamileyim ve bugün doktora gittiğimde bana idrar testinde idrar yollarımda enfeksiyon olduğunu ve antibiyotik hap ve fitil kullanmam gerektiğini söyledi ve ekledi eğer kullanmazsan ciddi sonuçlara sebep verebilir diye aranızda hiç böyle bi vaka yasiyan yada yaşayıp doğum yapan arkadaş var mi duyduğum andan beri ne yerdeyim ne gökte