Bende geceleri yatarken 2 tane alıyordum. Başlarda iyi gelmişti ama sonradan değişen bişey olmadığını fark ettim. Zaten doktorumda tamamen bulantıyı kesmeyeceğini söylemişti. Vitaminiydi progesteronuydu kan sulandiricisiydi derken bununlada kafam zurnaya döndü yataktan kalkamiyordum sabahları. İlacı bıraktım 11. Haftadayım bulantı dünyalarında ilaçsız mücadele ediyorum 😊 Ama bu arada kullanan ve gerçekten çok memnun kalan gebe arkadaşlarımda var. Sanırım işe yaraması kişiden kişiye değişiyor. Hepimizin Allah yardımcısı olsun canlar❤️