38+2 haftaligiz hic bir sıkıntı yok guzel gecen bir hamilelik yaşıyorum. Fakat bu ara korku sardi beni zaman daraldıkça. Çevremdekiler erkek bebek 41 42 yi buluyor diyolar kiz bebwklerw göre sizcede öylemi boyle duyunca mesela belim agriyo bazen diyorumki yok erkek bebek gec dogar daha zamani var oyleaine bi agridir bu 😂🐣