Kızlar ben henüz 6+3 haftalığım kilolu değilim yani 57 kiloyum normalde göbeğim vardı gebelikten önce de bi miktar ama şimdi ne gaz sorunum var ne kabızlık ona rağmen göbeğim şişti iyice gaz yapacak şeyler de tüketmiyorum sadece sabahları günlük süt içiyorum gün içinde bazen sade maden suyu da tüketirim ama şişkinliğim hep var neden acaba normal mi?