Bende bu ay adet bitiminde 25 Nisanda başladım sonra 3 Mayıs’ta çizgiler aynı koyulukta oldu değerlendirdim ertesi gün tekrar aynı saatte yaptım ikinci çizgi silikleşmeye başladı sonra test yapmadım aradan 10 gün geçti tekrar yaptım çift çizgi aynı koyulukta oldu dedim Tekrar mı yumurtluyorum sonra beta HCG yaptım ve ikinci çizgi silik çıktı demem o ki aynı saatte testleri tekrar edin ve tarihleri üzerine yazın unutmayın