Merhaba 3.gebeliğim 36 haftadayım kendı çantama koyduklarımı yazayım ;)
Anne için
2gecelik
2 pijama takımı
2 emzirme sütyeni
2 kilot
2atlet
2 çorap
Sabahlık
taç terlik
Peçete, havlu, ıslak mendil,bardak, sarj aletı, maske, kolanya, orkıd, gögüs pedi, terlik bir de hastane cıkısı giyilebilecek amelıyat sonrası bol rahat kıyafetler
Sezeryanda 1 gun kalıyorsun hastanede ama bazen bebişin durumuna gore bellı olmayabiliyor fazla mal göz çıkartmaz;)
Bebek için;
3 takım hastane cıkısı ( haricten baska bir şeye gerek olmuyor içerisinde zıbından eldıvene şapkaya hepsi bulunuyor)
2 battanıye (ince ,kalın)
15 bez ıslak mendıl, alt açma , ağız mendılı,yelek
Ne olur ne olmaz biberon, emzik, pişik kremi,
puset.