begumge
Arkadaşlar 26. Haftadayız normalde yaptığım şeylerin yarısını yapamıyorum. Bi bulaşık makinesi yerleştirsem nefes nefese kalıyorum. Normalde bütün gün çalışıp eve gelince temizlik yemek yapar hala enerjik olurdum. Havalardan mı doğurana kadar böyle mi olacak? Daha da çok var doğuma ne yapacağım bilmiyorum. Eşim sağolsun bir şey isteyince yapar ama istemeyi hiç sevmem. Siz nasıl enerjinizi arttırıyorsunız tavsiyeniz var mı?