Anneler doğum yaklaşınca duygularınız da ya da psikolojinizde değişiklik oldu mu…
Kendimi çok gergin ve sinirli hissediyorum. Bağırasım geliyor bazen eşimi çok sevmememe rağmen hiç kimseyi görmek istemiyorum yalnız kalmak istiyorum 🤦♀️Bu zamana kadar iyi dayanmıştım bunalmamak için ama en sonunda yine o psikolojik bunalım geldi çattı…
Siz de de oluyor mu acaba doğum yaklaştı diye mi