Dua35 Arkadaşlar merhaba 33+2 yiz sağ kasığımda iğne batması şeklinde ağrı var ¾ saattir,birde sürekli lavabo ihtiyacım oluyor gidiyorum bu seferde yok gibi oluyor 🥺10 gün sonra muayene günüm bu tarz şikayeti olanlar var mı acaba ?
Omerhatice Dua35 bende 33+1im arada bendede oluyor canim o batma agri o.norml ama rahim uzunluğu hakkında bi bilgim yok onla bi baglantiai varımdır bilemiyorum
Dua35 Havvaoz evet kullanıyorum ,10 gün önce gittiğimde rahim ağzı uzunluğum 3 çıkmıştı Progestan da kullanıyorum canım
rukiyeeefeee Dün bende de oldu sağda ve solda ama çoğunluk solda oldu yarım saat geçmedi nerdeyse 33+3 üz bizde