61hnd canım ben ilk doğumumu selime hanım da yaptım. Sezaryene almaya çalışmıyor aksine ben doğum yapacağım gün kendisi hastaneye gelmemişti daha sancılarımı çekiyordum nöbetçi doktorlar sezaryene alalım bebek inmez falan diye benim moralimi o kadar bozmuşlardı ki ben de tamam demiştim sonunda. Sonra selime hanım geldi bana dediki ne sezaryeni o kadar sancı çektin niye sezaryen istiyorsun dedi. Bana sezaryen yapmadı bebeğini sağlıkla normal doğumla kucağıma aldım selime hanım sayesinde. Başında beri de hep normal dedi bana. Bir sıkıntı olmazsa keyfi sezaryene alacağını sanmıyorum