Fetp56 ben geçici dolgu yaptırdım ama 3-6 ay arası çoğu işlemi yapıyorlar diye biliyorum doktorundan izin alarak tabi ki ben kanal tedavisi yaptıracaktım ama hamilelikte idare etsin diye geçici dolgu koydurdum o an o kanal tedavisinin acısını çekmek pek işime gelmedi ağrı falan yok çünkü dişçi de şimdi kanalı yaparız geçici dolgu koyarız hamilelik sonrası da tedaviyi tamamlarız demişti hatta 8 aylık hamile hastam vardı kanal tedavisi yapmıştım dedi